1. Garanti Kapsamı ve İstisnalar

Ürünün orijinal perakende satın alma tarihini takiben fatura tarihinden itibaren bir yıl süreyle malzeme ve işçilik hatalarından arınmış olacağını garanti eder. Ürün, garanti süresi içinde garantiye girmeyen bir durum ise MPOWERD, kendi takdirine bağlı olarak arızalı ürünü değiştirebilir; veya ürünü geri alabilir ve orijinal alıcının ürün için ödediği parayı iade edebilir. Ürün artık mevcut değilse, MPOWERD, kendi takdirine bağlı olarak, ürünü benzer işlevdeki bir ürünle değiştirebilir. Garanti kapsamında tamir edilmiş veya değiştirilmiş herhangi bir ürün, teslimat tarihinden itibaren doksan (90) gün veya kalan garanti süresi boyunca, hangisi daha uzunsa, garanti şartları dahilinde olacaktır. Garanti, orijinal alıcıdan sonraki sahiplerine devredildiği takdirde garanti kapsamından çıkmaktadır.

Tam Memnuniyet İade Politikası
Ürünün orijinal alıcısıysanız ve herhangi bir nedenle bu üründen memnun değilseniz, orijinal satın alma tarihinden itibaren on dört gün içinde ürünü orijinal durumunda iade edebilir ve tam bir geri ödeme alabilirsiniz. (Üründe veya ambalajında herhangi bir hasar/yırtık varsa kesinlikle geçerli değildir.)

Sorumluluklarınız
Garanti kapsamı için talepte bulunmadan önce, ürünün sahibi, garanti süresi içinde info@mpowerd.com.tr adresine e-posta göndererek niyetinden haberdar etmeli ve ürünü ve iddia edilen arızanın bir açıklamasını gösteren yetkili bir satıcıdan alınan satın alma belgesini sağlamalı. Ürünü incelemeye göndermek için nakliye masraflarından sahibi sorumlu olacaktır. Garanti süreçleri için Türkiye dışına gönderim sağlanmaz.

Sınırlı veya özel baskı ürünlerin garanti durumunda serviste ürüne çözüm bulunamazsa, MPOWERD ürünün eşit değerde bir ürün MPOWERD ile değiştirecektir. Yetkisiz satıcılardan veya çevrimiçi pazarlardan (yine yetkisiz satıcılar) edinilen ürünler için garanti taleplerini kabul etmeyecektir.

Bu Garanti Neleri Kapsamaz?

Modifikasyonlar, değişiklikler, müdahaleler veya hatalı bakım veya onarımlara tabi tutulmuş ürünler; MPOWERD tarafından sağlanan talimatlara uygun olmayan şekilde taşıma, depolama, kurulum, test veya kullanım; ürünün kötüye kullanımı veya yanlış kullanımı; elektrik gücündeki veya telekomünikasyon ağındaki arızalar, dalgalanmalar veya kesintiler; veya yıldırım, sel, kasırga, deprem veya fırtına gibi doğal afetler. Piller, malzeme veya işçilik hatalarından kaynaklanmadığı sürece, garanti kapsamına girmez.
 
2. Garanti Süreci
Ürününüz ile garanti süreci içerisinde bir problem yaşarsanız, lütfen bizimle iletişime geçin ve orijinal satın alma faturanızı (satın alma tarihi ve satıcının adının belirtildiği) ibraz edin.
Mail adresi: info@mpowerd.com.tr
WhatsApp hattı: 0532 659 13 34
 
3. Garantör
Best Teknoloji San. ve Tic. Ltd. Şti. – Hobyar Mah. Ankara Cad. Kastelli İş Merkezi, No:59/108, Fatih/İstanbul
 
4. Maliyetler
Servis hizmetlerimiz, değiştirme veya onarım ücretsizdir. (Kargo ücretleri size aittir.)  Ürünün incelenmesi sırasında herhangi bir kusur olmadığı veya yukarıda belirtilen sebeplerden biri nedeniyle garanti talebinin bulunmadığı ortaya çıkarsa, 400 ₺ ücret talep etme hakkına sahibiz.